Alexander Hodac vervoegt Fosbury & Sons als co-CEO

Alexander Hodac, de voormalige CEO van de beursgenoteerde projectontwikkelaar IMMOBEL, maakt de overstap naar de Belgische coworkspeler Fosbury & Sons. Als co-CEO zal hij huidig CEO Maarten Van Gool bijstaan bij de expansie en corporate zaken. Van Gool zal zich nog meer gaan focussen op de werknemers en het productaanbod. Alexander Hodac startte bij Fosbury & Sons op 1 januari 2020.

De overstap is een sterk signaal en heeft te maken met de steeds evoluerende vastgoedmarkt. Doorheen zijn carrière heeft Alexander ervaren dat er in de sector belangrijke veranderingen op til zijn. De vastgoedsector focust zich voornamelijk op vierkante meters, terwijl de klant meer kijkt naar het gebruik ervan en meer belang hecht aan service en kwaliteit. Bovendien biedt de coworkingmarkt veel opportuniteiten, niet alleen voor kleine start-ups maar ook voor grotere bedrijven. Een belangrijke beweegreden voor Alexander om de switch te maken van projectontwikkeling naar de service industrie.

Het Fosbury & Sons concept past perfect in de hedendaagse samenleving waar bedrijven nood hebben aan flexibiliteit én stabiliteit.  Met deze hybride kantoorruimtes komen werkgevers tegemoet aan de specifieke wensen van elke medewerker; plaats om comfortabel samen te werken maar ook om gefocussed te werken, een interactieve cultuur waarin je mensen kan ontmoeten, mét bovendien ruimte voor rust en ontspanning...Het hoogste doel is altijd meer levenskwaliteit. Bedrijven realiseren zich steeds meer dat ze alleen moeten doen waar ze goed in zijn en kantooroplossingen beter uitbesteden aan experts. - Maarten Van Gool

Serge Hannecart, Stijn Geeraets en Maarten Van Gool richtten Fosbury & Sons op in 2016, met als missie de kantoorwereld voorgoed te veranderen onder het motto: not your ordinary office. De huidige Fosbury & Sons locaties - samen goed voor meer dan 21.000 m2 - zijn inspirerende, professionele, en bovenal menselijke werkplekken in de stad waar kleine én grote bedrijven samenkomen. Fosbury & Sons leden krijgen toegang tot alle locaties. Een goede geografische spreiding is dus een must.

Na de eerste locatie in de Antwerpse WATT-toren in 2016, en drie Brusselse locaties - 'Boitsfort' in 2018, 'Alfons' en 'Albert' in 2019 - opent het team een eerste buitenlandse locatie met Fosbury & Sons 'Prinsengracht' in januari van dit jaar. De komende jaren volgen er nog nieuwe locaties in onder meer Amsterdam, Den Haag, Valencia, Antwerpen, Gent en Brussel.

Qua gebruikers richt Fosbury & Sons zich op bedrijven uit verschillende sectoren (van 1 tot 100 personen en meer) en ook grotere corporate bedrijven die surfen op de golf van thuisstadwerken en een hub willen neerzetten op één van de Fosbury & Sons locaties.