Fosbury & Sons breidt uit na succesvolle eerste lancering

1000 m² extra, het buitenland én nieuwe services

Slechts enkele maanden na de opening in december 2016, is Fosbury & Sons al toe aan uitbreiding. Het bedrijf dat bekend staat om haar vernieuwende kijk op 'werken', breidt haar imposante ruimte in de Antwerpse WATT-toren uit met 1000 m². Samen met projectontwikkelaar L.I.F.E. zorgen oprichters Stijn Geeraets en Maarten Van Gool voor een verdubbeling van de populaire 'suites': gezellige privé-werkruimtes voor bedrijven. De architecten van Going East zorgen ook ditmaal voor een warme, luxueuze omkadering waarin het aangenaam vertoeven is. De opening van de uitbreiding staat gepland voor september 2017. Maar ook andere steden lonken, én het aanbod aan services breidt uit.

_________________________________________________________________________________________________________

Met Fosbury & Sons introduceerden Stijn Geeraets en Maarten Van Gool in december 2016 een nieuwe manier van werken, in samenwerking met ondernemer Serge Hannecart, CEO van het Antwerpse L.I.F.E.

Met deze nieuwe manier van werken geven ze een antwoord op het grijze kantoor en de monotone werkmentaliteit. Fosbury & Sons biedt haar leden naast een ongelooflijk aangename omgeving ook nog eens volledige autonomie, flexibiliteit, contact met andere ondernemers en ondernemingen, en de nodige portie amusement.

Fosbury & Sons omvat reeds een indrukwekkende 3000 m2 ruimte voor kleine en grote bedrijven. Door de uitbreiding aan de rechterflank van de eerste verdieping in de WATT-toren komen daar nog eens 23 nieuwe Suites bij. Dit betekent een verdubbeling van privé Suite-werkruimtes op minder dan een jaar tijd. Daarnaast wil Fosbury & Sons nieuwe horizonten verkennen en sluiten ze de expansie naar andere steden zeker niet uit.

"De Suites zijn een overdonderend succes, alle ruimtes zijn 100% ingenomen. De nieuwe Suites zijn al voor 50% in bespreking. Voor ons is dit een teken dat we op het juiste pad zitten. We krijgen bevestiging dat er nood is aan mooie ruimtes met de nodige vrijheid en flexibiliteit om dag in dag uit te kunnen werken én te ontspannen. We geloven dat ons concept niet alleen in Antwerpen maar ook in andere steden kan aanslaan, in binnen- en buitenland." - Stijn Geeraets en Maarten Van Gool

Ook de inschrijvingen voor de flexibele memberships en boekingen van meetingruimtes door externe bedrijven lossen hun verwachtingen in. Net om die reden wordt er een grondige verandering doorgevoerd. Vanaf september 2017 is Fosbury & Sons 'members only'. Het publieke karakter van de lobby verdwijnt na een geslaagde testperiode, de focus wordt vanaf dan volledig op het welzijn van de Fosbury & Sons leden gelegd. Met deze beweging worden ook de memberships uitgebreid met nieuwe en meer toegankelijke formules zoals 'Visitor' en een 'Club' membership.  Ben je geen lid, kan je wel nog reserveren voor een lunch (tussen 12u-14u) of vergadering in een van de meetingruimtes.

Door het brede aanbod aan werkplaatsen zit je bij Fosbury & Sons de ene dag aan de mooie lange werktafel, en de andere in de bibliotheek of de gezellige lobby. Voor elk type activiteit kan een andere plek gebruikt worden. Fosbury & Sons moedigt je aan zoveel mogelijk van hun verschillende ruimtes te ontdekken zodat je elke keer opnieuw geïnspireerd wordt door je (werk-)omgeving. Daarnaast heb je ook de mogelijkheid om telkens naar je vaste plek terug te keren.

"De invulling van deze nieuwe manier van werken is persoonlijk en verschilt voor elk individu. Ons verhaal moet implementeerbaar zijn in de bedrijfscultuur van zowel kleine als grote ondernemingen. En dat is exact wat we doen, die 2 werelden samenbrengen zodat er voor beide partijen een balans ontstaat." - Maarten Van Gool

Bij Fosbury & Sons zijn ze overtuigd van het belang van een evenwichtige werk-privé balans. Fosbury & Sons biedt haar leden daarom een professionele werkplek aan, inclusief nuttige diensten die de kwaliteit van hun (werk-)leven verhogen. Als lid geniet je van het comfort van een professioneel kantoor, met de huiselijke warmte van je woonkamer, de diensten en de looks van een hotel en de fun van je vrije tijd. Maar ook je vrienden en gezin zijn welkom, bv. om samen te lunchen of een partijtje pool te spelen. Het perfecte voorbeeld dat privé en werken probleemloos door elkaar kunnen lopen.

Naast de fysieke uitbreiding is er ook een stevige uitbreiding in Fosbury & Sons services. Enkele nieuwe services op een rijtje:

• 'Movement sessies' door Elite Athletes waarbij de priomordiale link tussen beweging en ondernemerschap wordt uitgelegd. Dynamische sportsessies met het Australische danstalent Brad Iness, en de inrichting van een nieuwe gym room
  • Rapport Academy: in samenwerking met community marketeers Stephanie Duval & Nele Pieters (oprichters van RPPRT) worden er vanaf september 2017 boeiende workshops gegeven rond Community Marketing. Als 24/7 lid van Fosbury & Sons is dit inbegrepen in het membership. Meer info op rapport.academy
  • Elke maand wordt er een 'Open Kitchen' georganiseerd in samenwerking met Coffeelabs, waarbij een topchef de keuken overneemt en een one-night dinner bereidt
  • De bibliotheek is gevuld met meer dan 200 titels van uitgeverijen Luster en Lannoo (die door leden van F&S met een korting gekocht kunnen worden)
  • 'Thank god it's monday' drinks, lezingen, exposities,...
  • NOON at Fosbury & Sons: vanaf september wordt er 1 zondag per maand een healthy brunch georganiseerd in samenwerking met Coffeelabs

Contacteer sayrade@vonyellow.be voor meer informatie, beeldmateriaal of interviewaanvragen.

Sayrade Vandermeersch VonYellow