Fosbury & Sons en Café Costume slaan handen in elkaar voor 'The Renaissance of Work'

met een persoonlijke tailoring service en een unieke Fosbury & Sons stof 'The Ocean Blues'

Fosbury & Sons en Café Costume slaan de handen in elkaar voor 'The Renaissance of Work'. De twee succesvolle Belgische entrepreneurs geloven enorm in de heropwaardering van 'werk'. Een werkomgeving hoeft niet saai te zijn, een werkoutfit evenmin. Samen lanceren ze bij Fosbury & Sons een persoonlijke tailoring service voor zakenmannen van alle slag die er graag stijlvol bijlopen. Een service die naadloos aansluit bij de waarden die zowel Fosbury & Sons als Café Costume hoog in het vaandel dragen: het aanbieden van toegankelijke luxe en het opwaarderen van de werkomgeving en je eigen persoonlijkheid. Daarbovenop creëerden ze samen een unieke Fosbury & Sons stof: 'The Ocean Blues'. Ook voor de 'Edition de Travail', een nieuwe en zeer betaalbare kostuumlijn van Café Costume, kan je vanaf begin oktober -op afspraak- bij Fosbury & Sons terecht.

___________________________________________________________________________________________________________

TOEGANKELIJKE LUXE

Fosbury & Sons oprichters Stijn Geeraets en Maarten Van Gool en Café Costume founder Bruno Van Gils hebben elkaar gevonden. De Belgische ondernemers zitten volledig op dezelfde golflengte wat betreft 'het nieuwe werken', en besloten daarom nauw samen te werken. Beide bekijken ze werk als een levensstijl, waarbij je je goed voelt in je vel én op je job. Het hogere gezamenlijke doel: het opwaarderen van de werkomgeving en je werkoutfit. Van jonge starter tot CEO: wie zich goed voelt, presteert beter.

Met gemeenschappelijke ambities zoals het creëren van meerwaarde, hoge kwaliteit, authenticiteit, toegankelijke luxe én een grote portie humor en edgyness,  is de synergie tussen Fosbury & Sons en Café Costume een krachtig instrument. Door het bundelen van hun krachten: Fosbury & Sons - België's mooiste werkomgeving - en Café Costume - een voortreffelijke tailoring ervaring - hebben ze alle ingrediënten voor een geslaagde samenwerking in handen.

Alle soorten -kostuumminnende- zakenmannen kunnen zich vanaf begin oktober bij Fosbury & Sons laten opmeten in de tailoring room van Café Costume. Een Fosbury & Sons ruimte wordt volledig ingericht volgens de leefwereld van Café Costume en zal op afspraak beschikbaar zijn om samen met de ervaren tailors van Café Costume een kostuum op maat te maken: voor, tijdens of na het werk. Tijdswinst is een belangrijk voordeel: de kostuums worden in een mooie en aangename werkomgeving gecreëerd, waardoor er geen kostbare tijd verloren gaat.

We brengen de personal tailor letterlijk naar élke (zaken)man, zoals tot nu toe enkel pakweg topbankiers in Londen zich konden permitteren. Tijd is een ontzettende luxe dezer dagen, het is ons meest waardevolle goed. Enerzijds bieden we dus een enorme tijdswinst door de tailor tot bij de business man te laten komen. Anderzijds wordt de tijd die je er dan toch aan spendeert, waardevol besteed door de leuke ervaring die eraan gebreid wordt. - Stijn Geeraets, co-founder van Fosbury & Sons

THE OCEAN BLUES EN EDITION DE TRAVAIL

Café Costume en Fosbury & Sons brengen samen een unieke 'Fosbury & Sons' stof uit: 'The Ocean Blues', naar een bekende bedrijfsstrategie. De 'Blue Ocean Strategy' is een bedrijfsstrategie waarbij het gaat om zelf nieuwe marktruimte te creëeren in plaats van er met anderen om te vechten. 'The Ocean Blues' is een stof samengesteld uit verschillende materialen, nl. 80% wol en 20% polyamide. Een combinatie die beweeglijkheid en duurzaamheid garandeert, niet onbelangrijk bij lange werkdagen. Bovendien past de diepe blauwgroene kleur perfect bij het warme hout in het interieur van Fosbury & Sons.

Café Costume zal bij Fosbury & Sons ook de ‘Edition de Travail’ lanceren, een nieuwe kostuumlijn gericht op (zaken)mannen die vaker een kostuum kopen, maar wel nog steeds met de tailoring service waar Café Costume om bekend staat.

De 'Edition de Travail' bestaat uit 8 verschillende stoffen en 8 modellen aan een vaste prijs van 490 euro. Een superbetaalbare en toch op maatgemaakte lijn dus, met 64 verschillende opties. Daarnaast zijn ook de andere Café Costume lijnen zoals de vaste CC collectie en hun ‘Edition de Luxe’ beschikbaar bij Fosbury & Sons.

De campagne werd geshoot door succesvol Belgisch fotograaf Alex Salinas met de indrukwekkende werkruimte van Fosbury & Sons als decor.

Vanaf begin oktober kan je bij Fosbury & Sons terecht om de Café Costume tailoring service te ervaren. Maak een afspraak op fosburyandsons.com of cafecostume.com

Contacteer sayrade@vonyellow.be voor meer informatie, beeldmateriaal en/of een interview met Fosbury & Sons oprichters Stijn Geeraets en Maarten Van Gool of Café Costume's Bruno Van Gils

OVER FOSBURY & SONS

Fosbury & Sons is een ode aan Mr. Dick Fosbury, de man die op eigen houtje de wereld van het hoogspringen veranderde. Hij sprong als allereerste achterwaarts over de lat, een techniek die bekend staat als de ‘Fosbury Flop’. Net zoals Mr. Fosbury, stelt Fosbury & Sons het gebruikelijke in vraag. Hoe kunnen we onze werkomgeving verbeteren? Hoe kunnen we onze werk-leven balans beter organiseren? Op die manier biedt Fosbury & Sons het inspirerende antwoord op het grijze kantoor en de gelijkaardige werkmentaliteit.

Fosbury & Sons geeft het startschot voor een nieuwe, kwaliteitsvolle manier van werken, 'de renaissance van het werken', die focust op de behoeftes van de generatie van vandaag. Fosbury & Sons is een indrukwekkende en professionele werkplek in de stad waar ondernemers, digitale nomaden en grotere bedrijven samenkomen en genieten van allerhande extra services, die het werk en het leven in het algemeen gewoonweg veel aangenamer maken.

Lies Vangeel PR & Communications, VonYellow
Sayrade Vandermeersch PR & Communications, VonYellow