Fosbury & Sons host online talk met Esther Perel

Het versterken van de Relationele Intelligentie binnen je bedrijf en team tijdens het coronatijdperk

De van oorsprong Belgische psychotherapeute en New York Times bestseller auteur Esther Perel wordt wereldwijd erkend als een van de meest inzichtelijke en originele stemmen van vandaag over moderne relaties. Als deel van zijn boeiende event kalender organiseert Belgische coworkspeler Fosbury & Sons een online talk over hoe je binnen het bedrijf of het team de Relationele Intelligentie kan versterken tijdens het coronatijdperk. Het gesprek met Esther Perel vindt plaats op woensdag 27 mei om 19u30 via zoom. Een unieke kans om haar aan het werk te zien.

Door de coronacrisis zijn events even niet aan de orde. Die bittere pil verzacht de Fosbury & Sons met een veelzijdige online event kalender. Naast wekelijkse yoga-sessies, workshops en webinars is er ook plaats voor boeiende lezingen en talks. Na de maatregelen verhuist deze kalender dan weer naar de verschillende Fosbury & Sons vestigingen in binnen- én buitenland. Een overzicht van de events vind je via de Facebook pagina.

Let's talk with Esther Perel
Het versterken van de Relationele Intelligentie binnen je bedrijf en team tijdens het corona tijdperk.

Rampen en periodes van langdurige onzekerheid verhogen de druk op het dagelijks leven en drijven ons in de richting van onze geleerde copingstijlen - die al dan niet geschikt zijn voor degenen met wie we het meest in contact komen. Omdat onze relaties en ons kantoorleven in het kielzog van COVID-19 een snelle cultuuromslag doormaken, is het voor zowel onze veerkracht als ons herstel essentieel om te leren verbonden te blijven en tegelijkertijd onze verschillen te managen.

Fosbury & Sons nodigt je uit om in gesprek te gaan met Esther Perel over de belangrijkste relatiecontactpunten in een tijd van transitie en verzamel advies over hoe te navigeren door verschillende copingstijlen, zowel in persoon als op het virtuele kantoor.

Praktische informatie

Let's Talk with Esther Perel: Bolstering Relational Intelligence Within Your Company and Team During the Age of Coronavirus

Woensdag 27 mei om 19u30 tot 20u30.

Registreer jezelf via Eventbrite en ontvang de dag voor aanvang van het evenement de inloggegevens van Zoom.

Early Bird: 18 euro (tot 16 mei)
Standard: 22 euro (van 16 tot 26 mei)
Fosbury & Sons leden krijgen een discount code waardoor ze 18 euro betalen.

Over Esther Perel

Psychotherapeut en New York Times bestseller auteur Esther Perel wordt erkend als een van de meest inzichtelijke en originele stemmen van vandaag over moderne relaties. Vloeiend in negen talen, leidt ze een therapie praktijk in New York City en dient ze als organisatorisch adviseur voor Fortune 500 bedrijven over de hele wereld.

Haar beroemde TED Talks hebben meer dan 30 miljoen views opgeleverd en haar internationale bestseller 'Mating in Captivity: Het ontsluiten van Erotische Intelligentie' is een wereldwijd fenomeen dat in bijna 30 talen is vertaald. Haar nieuwste boek is de New York Times bestseller 'The State of Affairs: Het heroverwegen van ontrouw'.

Esther is ook producer en gastheer van de populaire podcasts 'Where Should We Begin?' -over liefdesrelaties- and 'How's Work?' -over professionele relaties.

Lees meer op EstherPerel.com of volg @EstherPerelOfficial op Instagram.

Serge Hannecart, Stijn Geeraets en Maarten Van Gool richtten in 2016 Fosbury & Sons op met als missie de kantoorwereld voorgoed te veranderen. Onder het motto: not your ordinary office willen ze een antwoord bieden op het typische grijze kantoor en ditto werkmentaliteit. Als lid van Fosbury & Sons geniet je van het comfort van een professioneel kantoor, met de huiselijke warmte van je woonkamer, en de diensten en uitstraling van een mooi design hotel. Alle Fosbury & Sons locaties zijn inspirerende, professionele, en bovenal menselijke werkplekken in de stad waar kleine én grote bedrijven samenkomen.

Bij Fosbury & Sons kunnen leden en bezoekers -naast de mooie privé en gedeelde workspaces- terecht voor volledig uitgeruste event- en meetingruimtes.  Bovendien zorgt de uitgebalanceerde event kalender voor genoeg momenten om te ontspannen of net om bij te leren. Het in-house restaurant zorgt voor heerlijk en gezond krachtvoer bij al deze activiteiten.

Op dit moment opereert Fosbury & Sons 4 locaties in België en 1 in Amsterdam, samen goed voor 27.000m2.